Best personality

Hej!
Nu är det nära. Nästan så att jag kan ta på det. Dagen då jag lämnar detta land som varit mitt hem i över 10 månader är här om mindre än tre veckor. GALET vad snabbt tiden har gått. Vill bara göra det all over again.
Både här hemma och i skolan har det börjat pratas om att vi snart åker hem... Det är PISSJOBBIGT.
Men det ska faktiskt bli skönt att komma hem.. skulle dock gärna stanna ett år till, gärna med körkort dårrå.
Ne, nu måste jag sluta skriva om hemfärd! Dagen kommer vara här alldeles för snart i vilket fall som helst.
Idag hände det en rolig sak i skolan!
I min soccerclass i morse när vi  gjorde iordning oss började mr turney som vanlig hålla announcement, I didn't really pay attention to it men min mobil började plötsligt gå igång och det började trilla in massa sms så som " congratulations" that's so badass" osv haha. Jag fattade inte vad det var som hade hänt så frågar min coach som berättar att jag hade blivit nominerad som class favorite, "best personlaity" Vi är ändå ganska många juniors i min skola och jag har bara varit här i mindre än ett skolår så tyckte det var otroligt roligt! De måste ju ändå tycka om mig lite granna om de röstar på mig som bästa personlighet :) Så ska vara med i " yearbook" på sidan med alla classfavorites. Det finns lite olika tittlar så som bäst klädda, sötaste paret, smartaste eleven osv.. och så lilla mig som bästa personlighet  :) Tycker det finns många härliga personer här med mycket bättre personlighet än mig men antar att det hela har en del att göra med att jag är annorlunda och har en rolig accent haha! MEN ÄNDÅ!!
okej nogpratat om det. Annars hände inte så mycket idag. Är inne på sista veckan någonsin i ennis high school, har lite sommarlov nästa vecka och sen på fredag nästa vecka är det graduation och på lördagen åker vi till Galveston.
Hoppas allt är bra med er! SES SNART SVERIGE
A picture from prom, the germans and meee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0