I just don't mind and never take the fight

Ligger i sängen med datorn över benen och tänker på allt jag ska hinna göra innan jag somnar. Varför måste jag alltid göra allt i sista minuten? Antar att det bara är så jag funkar. Har dock lovat mig själv att det kommer att ändras förr eller senare... Kom för en stund sedan hem från team dinner at Laurens house. Var mysigt, vi pratade, gosade skrattade och hade ett riktigt allvarlig snack med hela laget. Det är lite drama just nu mellan två tjejer. Vill skriva att det är typiskt usa.. men det är inte riktigt sant. Man hittar tjaffs överallt. Men måste ändå säga att det är mer här.
Kom också på mig själv med att jag inte har bloggat om Florida... ehe. Men jag har lagt upp några bilder på facebook! Så ni som vill titta på dem gå in där!
Kan ge er några fler här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0