home sweet home.. well almost

Hemma igen efter en veckans lov som spenderades i Alaska! Himla härlig vecka. Berättar mer om det senare.
Vi möts av att det verkligen är vår ute. Allt är grönt och det är helt klart shorts väder. Idag har jag inte gjort ett piss. Har sovit, vilat, tvättat, packat upp och läst lite ur min bok. Får ju inte glöma att jag äntligen skypade med saknade hanna!! Åhh vad det var efterlängtat. Längtar tills jag ser henne igen.
Det är inte långt kvar nu och det börjar känns lite stressigt på något sätt. Men ska försöka ta vara på tiden så gått det går. Måste måste måste hitta en balklänning bland annat.
I morgon fyller min fina syster 16 år. Det är som att fylla 18 i Sverige. I alla fall när det gäller alkohol lagen. Dock får man verkligen inte säga grattis i förskott. Det ger otur enligt henne. Men ska krama sönder henne i morgon bitti.
Hon är bra att ha hon. Detta år skulle inte alls vara lika dant utan henne. Har haft någon vid min sida hela tiden tack vare henne, genom bra och dåliga tider. Hon kommer alltid vara som en syster för mig.
Ska ta och skriva klart en rapport i theatre om the Phantome of the opera och sen sätta på en film/serie och sen sova.
Hoppas ni har det bra. Jag saknar och tänker på er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0