Gameday

Vårat internet har varit helt nere under veckan. Plus att blogg appen funkar inte på min mobil just nu så därför ingen uppdatering. Veckan efter spring break har varit lite streesig. Vi hade en match idag och säger bara OMG vilken fight. Menar alltså bokstavligen en fight!! Ungefär 8 tjejer bokstavligen låg ner och sparkade och slog på varandra. Classy. Verkligen. Men på något sätt är jag ändå inte förvånad. Detta är Amerika. Där man har rätten att döda någon om någon slår en. Hur som helst så fortsatte vi matchen, vi torska med 2-0.
Efter matchen beställde Abbie och jag mexicanskt och åkte hem och tittade på en film. Jag orkade inte göra något efter matchen ändå. Dessutom var inte Elli hemma.
I morgon blir det shopping och bio! Vi ska se the hunger games. Som jag dessutom nu har läst första boken ur. Sen på kvällen får vi se vad som händer. Ska nog hitta på något med Macy och Alexis.
Juste!! I morgon ska jag nog beställa min balklänning också. Hittade en jättefin för ganska länge sen och igår bestämmde jag mig för att besälla den. Jag har och kommer nog inte hitta någon bättre ändå. ( Mamma, det var den jag visade för dig!)

image description


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej vet du hur man gör header till bloggen ?:)

2012-03-24 @ 13:39:02
URL: http://kunskapislam.blogg.se/
Postat av: karin

Ja det vet jag! Men det finns en jättebra blogg som kan guida dig igenom stegen, Designadinblogg.se!! lycka till :)

2012-03-24 @ 16:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0