FINDING THE PERFECT PROM DRESS


 

Ber om ursäkt för den sista bilden, ser otroligt sliten och vit ut haha. Men tänkte bara skriva av mig lite gällande balklänning. Den 4 maj är det prom som gäller! Många tjejer här har redan hittat deras klänning, men inte jag. Var för några helger sedan med Shaina, Taylor och Elli och letade. Både Taylor och Shina hittade sina. Taylor köpte den rosa som både jag och shaina provade! Shaina hittade en jättefin rosa och svart klänning, passar hennes still jättebra! Men ingen för mig. Jag känner att det känns lite onödigt att köpa tre balklänningar ( Om jag nu får möjlighet att dansa nästa år, vilket jag verkligen vill då alla mina vänner dansar! ) Tänkte då att jag kunde köpa en och ha den här plus nästa år och sen köpa en ny till "min" bal  i trean. Men problemet är att klänningarna här inte direkt är i samma still som i Sverige. Vilket dock är roligt för då kommer jag verkligen vara den ända med den klänningen nästa år. Blir troligtvis en klänning i chiffon som på bilderna ovan.

Har hittat många fina på nätet så ska titta var jag kan hitta dem och åka och testa någon dag snart! Har ingen anning vilken färg men får la se.

 

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: luong

så vacker du är kaka! (den vita var förresten alldeles amazing!)

2012-03-05 @ 18:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0