Louisiana

Hade hört att Lousiana var ganska dystert, tort och fult. Men det var över mina förväntningar. Där nere såg det ut som svensk höst med alla färgglada löv på marken. Till skillnad från här då det var en lång sommar och sen blev det helt pötsligt kallt, men nej sen några varma dagar... jättekallt... varmt! .... jättekallt. Haha, det är så det är och har varit en lång period nu. Men i alla fall. Vi träffade Abbies familj och åkte till en mindre äldre stad och vandrade omkring och tittade på en light show. Jättemysigt. Var en lugn helg med god mat och trevligt sällskap.
Har många mer bilder men lagt upp några på facebook och tänkte att jag när jag har tid bara lägga in fler i samma inlägg så jag kan börja komma ikapp snart hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0