mondaayyyy

I går var det söndag och jag och Elli drog till whataburger med Shaina och taylor. Träffade kate och hennes pojkvän där och så drog vi till hennes hus. Spelade just dance och tittade på promdresses. Hade en awesome dag. Behövde verkligen det för har varit lite down, eller okej ska inte ljuga har varit väldigt ledsen. Massa känslor jag inte trodde jag hade som har blivit sårade. Tusen gånger jobbigare att vara på en plats som inte är mitt hem och som jag inte kommer stanna på. Det börjar kännas jätte frustrerande att tänka på att komma hem. En del av mig kan inte vänta till att få krama om er alla igen! Men att lämna allt här kommer bli så himla mycket jobbigare för jag vet inte när jag kommer att se dem igen.  Nä nu ska jag inte tänka på det. Elli och jag har haft några riktigt jobbiga veckor bakom oss med mycket drama och vi har bestämmt att vi ska försöka ha det riktigt roligt nu de sista månaderna. Elli har helt klart blivit en av mina bästa vänner och hon kommer alltid vara min syster. Får ju inte glöma gabriel. Min galna braziliannnn bror. Hoppas verkligen jag kommer få möjligheten att hälsa på honom i Brazilien. Vi har redan bestämmt att vi ska åka till Rio, haha.
I morgon är det match igen.

1 pic, me and gabriel
2 pic, florida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0