.........

Har haft några inte alls så bra dagar så skyller helt enkelt på det varför jag inte har bloggar. Internet har inte heller fungerat så det är en annan orsak.

Jag saknar min familj, mina vänner och Sverige för mycket just nu. Det är jättejobbigt och jag går runt och är irriterad och på dåligt humör för ofta. Min amerikanska skola kunde varit bättre, försökt tänka positivt men är bara trött på att alla är väldigt omogna och svåra att förstå sig på, högljudda och annorlunda beteende. Har sett två slagsmål bara den här veckan. Alltså det är som ett jäkla zoo när det blir fighter, oftast är det tjejer som slås vilket när jag berättar för människor här inte förekommer på min skola i Sverige blir de riktigt chockade. Vet inte vad som är fel med mig just nu men är trött hela tiden.

Tror jag bara har ramlat in i en svacka och att det förhoppningsvis blir bättre but just wanted to let you know!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ring mig imorgon så tar vi ett snack du och jag. Du måste ju höra av dig om sånt här till mig, det är ju det jag är till för + att jag har något lite roligt att berätta haha. Puss på dig min allra godaste kaka!

2012-01-07 @ 08:26:38
URL: http://lovisas.blogg.se/
Postat av: Åsa Sörensson

Karin,nu är det faktiskt nedräkning till att du åker hem, så tänk på allt du upplever och får lära dig. Ta tillvara varje sekund! Snart blir det grå vardag i Linköping med en massa plugg. Kram

2012-01-07 @ 10:12:27
Postat av: Amanda

Hej Karin! Gillar din blogg! Vad tråkigt att det är jobbigt just nu för dej... Skulle bara vilja fråga vilken organisation du åker med och om du är nöjd? För- nackdelar? Hur är livet i Texas, rekommenderar du det som val av delstat? :)

Ha det så bra!

Amanda



Du går jättegärna maila mig svar! :)

2012-01-11 @ 12:39:46
URL: http://Aboutamanda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0