First district game

Igår kväll körde vi våran första district game!! Vi förlorade dock. Men vi spelade mot hachi som inte har förlorat en ända match så resultatet var ganska väntat. Vi spelade dock mycket bättre än vanligt. Så alla var nöjda över en bra insats. Kul att alla kallar mig Sweden på planen också. Får alltid massa blickar från motståndarlaget som säkert funderar över varför de kallar mig det haha.
Om några timmar ska jag och Elli åka iväg med några vänner för shopping och bio! Vi ska se the vow. Åhh som jag har längtat. Älskar filmer som dear john och the notebook. Har några vänner som såg den igår och de sa att den är jättebra så har ganksa höga förväntningar just nu.
Skulle det inte vara för att jag somnade med sminket på ( äckligaste känslan ever ) skulle jag logga in på skype på momangen! Alltså Hanna!!!!! om du ser det här jag saknar dig så jäkla mycket. MÅSTE SKYPE SNART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0