la la la laaa la la laaa

Idag var vi och hämtade upp min promdress mihih. Den är blå och fin. Drog sen oss vidare mot hachie och shoppade loss lite på target.. överdrivarn IGEN. Köpte en fin sommarklänning för ca 100 rikstaler, gjorde ju inte direkt största hålet i plånkan. Gjorde sen planer med att träffa Colin...
Så gjorde i ordning mig lite snabbt men klockan tickade på och han var ute med sina vänner...
... det blev för sent och fick inte tillåtelse av host päronen att gå ut längre... jag är snart 18, hallååå?!
men varför vara deppig för en liten sak som det? Livet är allt bra i alla fall och jag har kännt mig så glad på senaste tiden. De ska dessutom upp och jobba i morgon så förstår dem. Plus att det bara är andra gången de sagt nej till något jag vill göra, soo oh well. Jag chillar istället i mitt rum och lyssnar på när min syster sjunger för full hals till sin tyska rap, jag menar, hur kan kvällen bli bättre än såhär?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0