APRIL 16

 

Det börjar bli sommar här i texas! Har legat ute några dagar i rad nu och försökt bättrat på brännan. Bilderna tog jag dock för några helger sedan då jag inte hade mitt fina blå "sling" runt armen...Det är så fint att ligga på bryggan och titta ut över våran lilla sjö. Det finns stora sköldpaddor där som tittar upp lite då och då också.

 

Annars suger det ganska hårt att vara skadat. Har börjat göra lite övningar som jag fick av sjukgymnasten. Tror att det är riktigt bra för axeln. Gör dock mer ont efter.. men antar att det är normalt.

I dag tog Shaina och Taylor med mig till Tacobell efter skolan. Har aldrig ätit där förut under hela året.. oj vad jag ångrar det nu. Så jäkla gott!! och billigt. Köpte en stor taco för 2 dollar... typ 13 kronor. Framförallt mat är otroligt mycket billigare än i Sverige. Både Wendys och Sonic och säkert fler snabbmatställen har happyhour där då allt är superbilligt och kostar typ 99 c. Typ 6 spänn... Är övertygad om att det är en av orsakerna varför Amerika är så överviktiga. Läste en artikel här om dagen om en familj som inte hade råd att vara smala och hälsosamma. Grönsaker och liknade är mycket dyrare än att äta på tex mcdonalds. Så himla tragiskt.

 

Idag kom också min promdress. När jag kom hem från skolan var dörren till mitt rum stängd.. lite konstigt tänkte jag för jag brukar vanligtvis aldrig stänga min dörr. Men när jag öppnade den låg min promdress på sängen! Abbie hade packat upp den och lagt den där! Jättefin är den verkligen men dock lite för stor.. men vi ska ta den till en skräddare i helgen och se vad de kan göra åt det. Tror inte jag kommer visa den innan prom men kan i alla fall säga att den är blå/turkos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0