Rockett cafe and bar

" Hello sir! we are two exchangestudents from Europe, we relly want a picture with a real cowboy, do you mind if we take a picture with you?"
"heellll yeaaaaa i'm a real cowboy"
haha dör
Abbie and Jason :)
sisthaaaaaa
I fredags tog Abbie och Jason med oss till en typisk texas bar/restaurang! Dock fick Elli och jag stora kryss på händerna, inga jack and coke för oss inte. Kvällen bestod av country musik, dans, biljarspelande och kareokesjungande. Vi åt också god typisk texas mat, bakad potatis med ost, creame frech och smör, gravy och fried chicken steak.. nyttigt.. haha.
Har kännt mig sjuk ända sedan i torsdags så var bara hemma på kvällen och tittade på seven pounds. Tröttnar aldrig på den. Kom ihåg att jag såg den första gången med mamma. Längtar tills vi kan ta våra promenader och ha myskvällr tillsammans igen! älskade mamma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det som har hänt med din arm egentligen? :)

2012-04-25 @ 12:44:47
Postat av: karin

Jag har förmodligen inte skrivit om det ordentligt. Men jag drog min axel ur led i min sista fotbollsmatch. På sjukhuset var de tvungna att söva ner mig och dra den tillrätta, men inte mycket mer än det. Har fortfarande ganska ont lite då och då men det blir bättre för varje dag som går! Dock måste jag ta det väldigt lugnt, och får inte träna på hela tiden jag har kvar här.

2012-04-26 @ 07:56:35
URL: http://thelandofopportunity.blogg.se/
Postat av: Brita

Längtar också efter filmkväll och promenader tillsammans med dig.

2012-04-26 @ 09:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0