18.11 010712

Gårkvällen spenderades på akuten. japp, hatar livet just nu. grov. men eftersom ni skådar den inte så smickrande bilden ovan ser ni att jag lever och mår bra, just with some pain. Orkar inte berätta vad som hände, men det är inget allvarligt förhoppnigsvis (min hand plus underarm är fortfarande bortdomnad dock...)
tänkte bara vara lite snäll och uppdatera er lite.
Här kommer ett annat tecken på att jag mår bra... Ska antagligen ha filmkväll eller gå på bio med Colin ikväll om min axel tillåter. Är typ skyldig honom det efter att han väntade på sjukhuset i över en timme igårkväll.. alltså aww.  ne nu ska jag gå och dö lite till. (överdrivarn)
byeeeee

Kommentarer
Postat av: Schöld

Du är så fin saknade kaka!!!

2012-04-11 @ 22:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0