SEPTEMBER 25

Dagen började med att skypa med mamma & pappa. Alltid lika roligt att prata med dem. Hann även med att skypa med lite andra saknade folks, trevligttrevligt.
Medans jag skypade kom även Abbie in med frukost. Super gullig är hon.
Hon, Elli och jag åkte sedan till Northpark Mall. Köpte ett skärp och en fint vitt spets linne. Kom föresten på att jag inte visar det jag köper? Vet inte om någon skulle vara intresserad av det men ni lär ju se det på bilder när jag använder det sen.
På vägen hem åkte vi till central market! Det är som en vanlig supermarket men bara så mycket frächare, nyttigare och allt är så mycket godare. Köpte med oss middag där ifrån också. Supergott!! Vill verkligen tillbaka dit, om jag var vuxen och bodde här skulle jag handla där hela tiden. Såg jättemånga skinny Dallas houswife fruar som sprang runt där haha. Lite kul att de alla ser lika dana ut. Stort hår, fejkbröst och supersmala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0