soccer

I torsdags hängde jag med några tjejer till STORM. Det är en fotbollsförening utanför skolan. Träningen var hård plus att vi tränade med killar i våran ålder. Dock var fotbollsplanen dålig med stora hål i haha. Har bestämmt mig nu att jag inte ska börja men en del av mig ville börja. Men det känns som jag inte bara vill spela fotboll det här året. Visst jag gillar fotboll, men inte sååå mycket så att jag vill oftra två kvällar i veckan plus helger för det. Det blir dessutom lite för mycket tror jag. Skulle bli att jag spelar fotboll 5 gånger i veckan plus match på helger hela året. Dock var det snällt av dem att ge mig erbjudandet! Nu taggar jag istället för try outs för det riktiga fotbolls laget. Det kommer bestå av ca 20 tjejer. Mer än 60 personer brukar göra tryouts så det ska bli intressant. Dock verkar coachen gilla mig så jag ska försöka göra mitt bästa och sen får vi se!
Hahah, förra träningen lärde jag tjejerna lite svenska meningar och ord. Så nu skriker de alltid " passssssa boooleeeen nuuuee" och " Målllll"  haha, älskar deras utal. låter sjukt roligt.
BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0