tar igen lite bloggande...

Okej, antar att det är dags att berätta om the hunted house... haha. Bättre sent än aldrig, right?
Det var jag, Lynsie, Weasly och Brady. Mötte även ryan och hans flickvän där. Det var ett område med spökhus iprincip. Än del läskigare än andra. Dock trodde jag faktiskt att det skulle vara värre. När vi står i en kö öppnar sig plötsligt himlen och det börjar verkligen SPÖ regna. Dock hållde det bara på i ca 5 minuter. Vi blev dock dygsura...
Vi hade roligt och avslutade kvällen med nattkäk på ihop. Yumyum. Inte direkt så detaljerat menmen.
haha, lite creppy pictuare. Men tagen för cirkus 5 s sedans. Ni vet när man är sådär fräch och trött efter skolan. Dock är klockan redan 22 menmen. Tänkte först stanna uppe och skypa med nea.. men är så himla trött så får se om jag orkar det ( vi får skypa någon annan dag annars nea! )
och jag vet att jag inte har visat mitt rum än! skäms på mig. Har en liten fin video som tar hundra år att ladda upp... kommer alltid något emellan när jag försöker.  Ska försöka ikväll igen, lovar!
Hoppas allt är bra med er där hemma PÖSSPÖSS

Kommentarer
Postat av: Van

Va kul att du vill det! Har inte velat fråga för det känns som du har viktigare/närmre vänner som du måste ha tid att skypa med, men jag är lätt på, ska bli kul att se dig igen! :) puss!

2011-10-20 @ 12:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0