Inside my head

Hade tänkt blogga efter skolan idag men hann inte det eftersom vi åkte direkt till waxahatchi för att köpa halloween kostumer! Var svinkul att testa alla olika dräkter. Fick också med mig en hem. Yey! Ser jättemycket fram emot Halloween nu. Vi ska ha en stor fest här hemma så det ska bli jättekul. Elli och jag drar antagligen vidare sen men kommer spendera större delar av kvällen här. Fem tjejer från skolan kommer också komma så vi ska nog ha kul.
Måste lägga in bilderna på datorn. Har fortfarande väldigt mycket att skriva om och bilder att visa. Känner att jag måste få det gjort nu innan helgen för då kommer jag ha nya saker att skriva om.
Mina oldies, gransnäsgäng, klassisar och resten av mina fina vänner. Skickar en varm kram till er. Tänker på er ska ni veta. Ni är alla grymma.

Som nu på kvällen när jag är ensam med mina tankar kryper saknaden fram. Längtan efter Sverige och min familj och vänner. Jag viste att det skulle vara svårt att lämna allt och det var det. Flygresan var bland det värsta jag gjort. Jag sov inte en enda minuten kvällen innan jag lämade sverige plus att jag blev sjuk. Människor här förstår inte varför man vill utsätta sig för denna påfrestelse, vem vill lämna sin familj och sina vänner för 10 månader? Men jag vet redan nu att jag aldrig kommer ångra att jag tog det här beslutet. Har redan under de här 2 månaderna växt och upplevt så mycket som jag aldrig skulle få uppleva annars. Det är sjukt svårt och jobbigt ibland, frustrerande, krångligt och ensamt. Men överlag har jag det så himla bra här. Det känns så naturligt på något sätt. Lite som ödet.  Har inte riktigt bestämmt om jag tror på det ( haha) men om jag gör /gjorde det skulle jag lätt säga att det är så. Abbie, Elli och Jason kommer alltid kännas som min andra familj. Jag bara vet det. Samtidigt som en del av mig längtar till juni då jag får träffa alla mina vänner och min familj ingen vågar jag inte ens tänka hur jobbigt det kommer att vara att lämna usa. För vem vet när jag kommer få träffa dem igen?

Kommentarer
Postat av: Van

Miss you! Jag hoppas verkligen vi kommer va lika bra vänner när du kommer tillbaka som vi va innan du åkte. Men det tror jag! Det är så enkelt att va med dig, du är så bra!

2011-10-18 @ 23:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0