Kobe steak

ALLTSÅÅ MUMSMUMSMUMS.
Var på en japanks restaurang i fredags för att fira lite födelsedagar och årsdagar. Jag tog, beef,kyckling, HUMER OCH RÄKOR ..... OCH jag gillade det. Det du mamma. Känndes som hur mycket mat som helst så åt inte ens upp halva tallriken men som en av många fördelar med usa får man ju ta hem maten så ska äta det till lunch idag också. Dock känndes det inte så himla japansk. På tal om Japansk, jag smackade sushi när jag och laura var och shoppade igår, Yey. Det var gott men inte sådär galet gott som många tycker att det är. Kan ju va så att man måste vänja sig lite.
Varje sällskap hade också en egen kock som tillagade maten framför en. Yum. Slutade den kvällen men att åka till Target och nattshoppa haha. Mina värdföräldrar är så himla roliga, dock skrattar de alltid åt mig för att jag är så himla knasig ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0