HOMECOMING

Som jag har skrivit förrut är inte alls homecoming stort på min skola vilket var en besvikelse för mig eftersom jag gillar sådana saker och vill uppleva så mycket som möjligt. Men allt som allt var det en trevlig kväll ändå.
Homecoming är när gamla studenter kommer tillbaka och tittar på fotbolls matcher. Under halvlek presenterar de också homecoming queen. På många andra Amerikanska skolor är det här jättestort. Nästan lika stort som prom. Då man klär upp sig i fina klänningar och höga klackar, man träffas ett stort tjejgäng eller sina dejter för att innan dansen ta massa fina kort och gå ut och äta. Men inte på min skola vilket var tråkigt men jag gråter inte över det haha. Jag hade det kul på matchen. Dansen var ganska lame men helt okej ändå. Dock påmindes det lite om mellanstadiediscon fast med grovare dans haha.
inte de roligaste eller bästa bilderna men i alla fall lite bilder! :)

Kommentarer
Postat av: sofia

himla fin bild på dig cookiiieee!!

2011-10-12 @ 00:22:52
URL: http://bjursaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0