get cap, wear cap, fly

Ska precis sätta på en film, sen sova. Men tänkte bara lägga in lite bilder från the fair. Som förövrigt var en roligt upplevelse. Som en maknad/tivoli/bondgård /america haha.
Lite random bilder från the fair. Har lite fler att lägga upp men orkar inte just nu. Titta in på min facebook om ni vill se fler bilder!
I morgon blir det att fira Abbie på en Japansk restaurang. Ska bli spännande. Har aldrig ätit japanskt förrut. Dock kan jag tänka mig att det påminner lite om thai och kinesisk mat?

Kommentarer
Postat av: Lovisas

Karin... Sushi kommer från Japan.....

2011-10-21 @ 10:23:55
URL: http://lovisas.blogg.se/
Postat av: karin

hahah jag vet!!!

men det var inte ett sushi ställe vi skulle till så var annan mat!

DOCK VAR DET SVIN GOTT

2011-10-22 @ 07:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0