But it´s true, I ´m still blue




två bilder från i lördags. Hade middag hos mig med tre tjejor. Riktigt trevligt! Åt,spelade spel, satt ute med filtar och pratade och hann även med att heja lite på snyggerik!  värd kväll. Ser fram emot när sommarn kommer och det blir en riktig vana. På lördag ska jag tillsammans med mamma & pappa upp till stockholm för informationsmöte med sts i 6 timmar!! känns som jag redan vet det mesta, men skadar inte med mer information antar jag. Sen tycker väl mamma och pappa att det är bra för dem att veta lite mer exakt! Dessutom hoppas jag på att träffa några av alla snälla prickar jag mötte i göteborg!

Drog en sen kvällsbio med sanna nyss, därför jag är uppe såhär sent. Lite spontant sådär men det gillar vi. Filmen var jättebra verkligen, värt. Fast & furious 5 såg vi. Även fast varken jag eller sanna hade sett de tidigare filmerna gick det jättebra att se bara den här. Väldigt mycket pangpang och överdrivna scener haha Amerikanare.. Amerikanare.... Men ändå väldigt bra!
 Måste bara lägga till att det var världens snyggaste kille med också. Se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0