someone who understand

Helgen i Stenungsund var jättevärd tycker jag. Träffade massor med härligt folk, snackade usa i massor och fick lära oss en hel del. Blev riktigt avundsjuk på de 7 som redan hade fått placering av alla 50. Tog faktiskt med mig kameran men tror jag tog en bild. Det var på vårat rum haha. Glömde helt enkelt bort kameran, men det visar ju att jag hade annat att göra, right ? Var rätt många som skulle åka till New york också så jag hoppas jag träffar några av dem där om inte ännu tidigare i maj på avskedsmötet. Många hade blogg också så ikväll tänkte jag se om jag får ordning på länkarna här bredvid. Blir lättare att följa deras år då! längtar ju såklart jättemycket till usa, men jag längtar också jättemycket till att skriva blogg och följa andras usabloggar.  Allt ifrån förberedningarna till att man är hemma i Sverige igen.
peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0