gone for the weekend

Klockan är alldeles för mycket egentligen men äh nu är jag ändå uppe så here we go!
I morgon... eller idag åker jag och Louise till Göteborg för avresehelg med massa andra stsare! (Det är lite komiskt att det just är i stenungsund, har nämligen sommarstuga på tjörn. Så den där lägerbyggnaden har jag åkt förbi mångamånga gånger)  Det ska bli så himla roligt att kunna dela med sig av alla tankar och funderingar man har. känns som vännerna har hört dem 300 gånger redan så ska bli skönt att prata med dem som aldrig tröttnar! Har ingen anning om vad vi ska göra men det blir säkert roligt. Dock kommer jag säkert känna mig stressad av att jag har 2 prov på måndag...
Så ni får ha en bra helg, det tror jag jag kommer att ha! peace





Kommentarer
Postat av: Julia

Det var superkul att träffas, roomie! :D Jag länkade dig nu, har du hittat hur man gör? PUSS <3

2011-03-20 @ 23:50:15
URL: http://juliajordeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0