Everything´s bigger in america

Google earth har varit en mycket nära vän till mig de senaste dagarna. Har kolla in hela Ennis snart tror jag haha! Kul att jag hittade typ 7 pizzarestauranger... jag kommer bli så jäkla tjock. Men har en plan att jag ska försöka träna så mycket som möjligt så det i alla fall blir plus minus noll. Hittade också ett walmart och en starbucks, så amerikanskt.

 På tal om en helt annan sak så laddade jag ner sant eller falskt appen på min iphone. Så dyker det upp en fråga som lyder: Är Barack Obama en sjättedel dansk? Jag svarade nej, så kommer det upp ett svar... nej, han är ju faktsikt ganska trevlig.
Hahaha inte för att jag tycker att danskar är överdrivet trevliga, men hey ändå värsta påhoppet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0