STS high School exchange


När jag var på avresemötet i stockholm i maj så fick jag den här t-shirten och en gul ryggsäck som båda hade sts loggan på sig. Det är obligatorisk att bära dem när man åker. Känner mig lite som på dagis när man hade såndana där självlysande västar på sig för att inte tappas bort. Menmen, jag är ju i alla fall inte ensam om det! Dessutom blir det ju lättare att se vilka som är utbytesstudenter när man väl kommer till arlanda.

Åh juste! Igår var det en bra dag. En av mina närmaste kompisar som också ska åka till usa nu i agusti fick sin värdfamilj igår! Verkar jättebra. I underbart vackra colorado springs, colorado!  Men hon var inte den ändå som fick familj i går, min tovis som går i min klass fick också sin igår. Hur sjukt är det inte att de fick på samma dag?!  Hon ska i alla fall till Wyoming! Tror det kommer passa henne perfekt. Hon älskar nämligen att åka snowboard och det fanns det som aktivitet på skolan. Hon kom dessutom till en familj där dottern var lika gammal. Är så glad för deras skull! Nu väntar vi bara på Louise placering! Sen har de som jag känner som går på Katedral fått sina placeringar i USA. Hell yeah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0