Sommarlov!

I går var det den 11 Juni. Vilket betydde att det var sommarlov och att det ändas var 2 månader kvar tills jag åker.
Avslutningen innehöll en konsert som mina vänner deltog i. De var jätteduktiga! Sen lite avslut med klassen plus fika. Sen sprang jag upp till min brors utspring.
På kvällen samlades nästan hela klassen plus lite annat folk hos fia. Hade en jättefin kväll! Dock hade Lovisa och jag ett litet gråtparty i badrummet haha. Stod verkligen och stortjöt. Inte så jätteroligt direkt.
Men kvällen var toppen i vilket fall som helst. I går åt martina, sanna och jag på stan och mötte sen upp frida för att dra till Patrik där hans två danska kompisar och några andra grabbar höll hus. Trevligt.
I dag ska jag på barnteater med mamma plus lite släkt! Ska försöka hinna fixa med massa bilder jag har tagit också. Sen ikväll är det troligtvis klassfest. Har inte hört något annat men man vet aldrig.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0