Siesta idag!

Har mailat rätt mycket med både mamman och den andra utbytesstudenten och båda två är så otroligt snälla och öppna. Ennis har ungefär 19 000 invånare men abbie och jason bor lite på landet som jag har förstått det. Men det är bara 40 minuter till Dallas som är en miljonstad. Så jag får uppleva både landet,småstad och storstad! Tre fluggor i en smäll. great.

Har varken fått visumhandlingarna eller avresedatum än men det kommer väl. Tror det blir den 4 agusti för skolan börjar sista veckan i Agusti och jag ska ju hinna vara i new york en vecka också. Tror det kan vara skönt att vara där några veckor innan så jag kommer in i språket och den nya miljön. Åh detta är så sjukt, på ett sätt skulle jag kunna åka i morgon för jag är så himla exalterad! Men samtidigt känner jag mig inte riktigt klar i Sverige än. Har sommarlovet kvar att uppleva med min familj och mina vänner först! Vilket kommer bli galet bra!
Men idag är det Siesta som gäller, är sjukt taggad, inte att dela ett trångt tält med sanna haha men allt annat, the kooks live <3 

ha det bra!


där kommer jag bo. varmt och skönt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, grattis till placeringen!! :D Och vad kul att du ska åka som utbytesstudent (det planerar jag med, men har dock inte fått någon placering än) Du kanske vill länka bloggarna?

Vad härligt med Siesta förresten! Var det kul? :D

2011-06-05 @ 23:23:25
URL: http://annafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0