midsommarfirande



Tillsammans med de här fina tjejerna har jag firat midsommar ute i västervik. Har varit några riktigt trevliga dagar! Vi har både varit själva på Lovisas farfars land och haft middag och annat med Lovisas härliga farfar och hans supersnälla fru!  Men vi har också hunnit med att vara på Lovisas land som endast ligger ca 1 km ifrån tillsammans med hennes familj, amandas familj och en annan familj. Har varit mycket folk och god mat. Men på Middsommarkvällen var vi själva och hade det trevligt. Igår hann vi också med att åka lite ring, superkul!

Tror redan jag har skrivit att jag har ändrat mitt avresedatum till den 4 augusti. Men tyvärr kunde inte Elli, min värdsyster ändra sit avresedatum. Så det får bli en vecka själv med mina värdföräldrar men det blir nog bara trevligt! De skulle ta ledigt för min skull sa de. Har varit dålig på att svara på dera mail så det är väl något jag måste göra inom snart.

Kom hem från västervik redan vid 9 i morse. La mig och sov några timmar efter det och la mig sen i solen. Har också precis varit ute på en powewalk. I kväll väntas grillat, mums!

Hoppas ni hade en trevlig midsommar!

Kommentarer
Postat av: Victoria, utbytesstudent i Florida, USA

Åker oxå 4e :)

2011-06-26 @ 21:56:44
URL: http://vickanusa.blogg.se/
Postat av: carolina

hej jag ska åka som utbytesstudent nu i augusti och fått placering i minnesota, lust att länka? :)

2011-06-28 @ 00:21:43
URL: http://carolinasamuelsson.blogg.se/
Postat av: Victoria

Hej!! Vad kul att du också ska till Texas :D Ja jag länkar dig nu! Kram

2011-07-01 @ 14:34:02
URL: http://victoriasusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0