Avslutning i morgon

I morgon (eller snarare idag ) är det min sista dag på katedralskolan på typ 1 år och 2 månader. Känns jättekonstigt. Jag kommer säkert börja gråta i morgon. Kommer sakna min klass så mycket. Alla tjejer är så himla Goa, och några har jag kommit väldigt nära. Det känns tufft att veta att vi bara får gå i samma klass i ett år, ett år som har gått så otroligt fort! Men jag får tänka på allt jag kommer få uppleva! Idag hade alla tjejer i klassen middag på Gingis och i morgon är det avslutning och studenten för min bror som gäller! Ska bli riktigt roligt att träffa släkten och nära vänner till familjen! På kvällen sen blir det förhoppningsvist något roligt med klassen. Siesta var föresten jätteroligt! Ligger lite efter med bloggandet känner jag men får ta igen det på sommarlovet... Som börjar i morgon! Galet. Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0