YES SIR





I tisdag började jag och sanna jobba på vårat sommarjobb. Är ett stort plus att jobba med en kompis, annars är jobbet väldigt bra överlag också. Har två veckor kvar och sen drar jag till landet i några dagar, sen är det liksom bara några dagar kvar innan jag åker. Sjukt.
Har blivit många fikor med vänner denna vecka, är så trött när jag väl kommer hem så orkar inte så mycket annat.
På tisdag är det stockholm och Amerikanska ambassaden som gäller. Ska även försöka hinna med att leta efter presenter till min värdfamilj och min värdsyster. Jag kom föresten på att jag inte har berättat om min värdfamilj!

Min värdfamilj består av Abbie och Jason plus Elli som kommer från tyskland. Jag har pratat mycket med Abbie och Ellie men ingenting med Jason än. Både är otroligt snälla och vi har mycket gemensamt. Eftersom Abbie & Jason inte har några egna barn tycker det mycket om att ta emot utbytesstudenter. De bor i ett stort hus lite utanför staden Ennis. De umgås mycket med vänner och familj och gillar att resa. Elli och jag kommer gå på Ennis High school där det går ca 400 elever, vilket man kan tycka är ganska litet. Men tror det bara är ett plus, för då "får man mer uppmärksamhet" Folk vet vem man är osv. Är jätteglad över min placering och tror det kommer bli ett superbra år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0