Today I don´t feel like doing anything

Känner inte för att hitta på någoting ikväll. Är så himla trött.
Det är lördag och jag borde göra något med mina vänner men jag orkar helt enkelt inte. Har fått en dos av sanna idag, så helt ensam har jag inte varit. Vi lagade mat och satt och skrattade, som vi brukar alltså. Blev lite ben& Jerry på det också. Men nu drog hon för en stund sen. Hon ska säga hejdå till Sofia som åker till Gothia i morgon, kul!
Händer inte så mycket annars. Vi har bara 2 dagar kvar på jobbet och jag har endast några få dagar kvar här innan jag åker till landet. Sen är det typ en vecka kvar innan jag åker.
tagit ut lite fler bilder som jag tagit till min fotovägg. Ska sätta upp dem ikväll tänkte jag.
Nu ska jag sätta på en film, blir nog easy A.
haaa  detttttt braaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hejsan!

Vilka fina bilder! Jag tänkte bara, bilden med cykeln och den höger om cykeln är det as fint ljus! Redigerar du det eller blir det så när du fotar?

Kraaaam

2011-07-26 @ 10:49:08
URL: http://meliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0