the sun is shining on the other side too.

 

Fixade inte riktigt allt jag skulle fixa på stan, men nästan så tar resten i morgon. Ska bla klippa mig då. Mötte senare upp Van för käk på Mokka, mums! Det var kul att träffa min saknade vanni igen! Vi hann också med att träffa fia en stund, två saknade i en smäll liksom.

Har börjat gå igenom mina kläder, har ganska mycket kvar men har börjat i alla fall, alltid nått! Sen blir det att packa ordentligt på Lördag!

Alltså, det är inte okej att det bara är 5 dagar tills jag lämnar linkan i morgon. Vart tog det här året vägen?


Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent Washington 11/12

Hej! Har du lust att ändra till Washington på min länk? :)



2011-07-30 @ 23:10:24
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0