sleeping sickness

Jag kan inte sova.
Istället lyssnar jag på musik och tittar på bilder, redigerar, bloggar osv.
Det börjar bli väldigt tröttsamt att inte kunna sova. Men när jag väl somnar så vaknar jag hela tiden och tittar på klockan, också väldigt irriterande. Nu när jag är själv får jag mer tid att tänka. Speciellt när inte min familj är hemma, får då liksom en tankeställe hur det verkligen kommer att vara att inte ha dem runt mig i ca 10 månader.
Det känns som jag drar upp samma saker hela tiden på den här bloggen, så som att jag inte kan sova och att jag kommer sakna alla så himla mycket. Men det är liksom det som händer just nu, och jag vill vara ärlig här.  Typ att även om mitt utbytessår kommer bli ett stort fjasko så kommer jag ändå skriva det. Jag kommer skriva här dem dagarna jag mår dåligt osv. Såklart jag hoppas att det kommer bli mitt livs äventyr, men man vet ju aldrig.
Sen får vi ju se hur mycket jag orkar och hinner uppdatera här men jag tycker i alla fall att det är kul att blogga och läsa andra bloggar och det är väl ändå huvudsaken.
Hoppas ni sover gott! byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0