7 juli

Gårkvällen var riktigt rolig. Vi satt nere vid johannelundsbadet, snackade, spelade vollyboll mm.
Idag är jag ledig från jobbet! Har redan hunnit med att städa mitt rum och ska snart fortsätta med att skriva klart packningslistan, fundera lite... som så många andra gör. Hur man egentligen packar ner sitt liv i en resväska på 23 kilo? I bland funderar jag på att det bästa skulle vara att inte packa ner så mycket egentligen. Man åker ju inte dit för att leva sitt gamla liv. Utan för att påbörjar ett helt nytt! Men tror inte det kommer fungera. Men jag ska i alla fall se till så jag har några kilo mindre än 23. Vill kunna shoppa mycket i New York!
Två låtar från one tree hills underbara soundtrack.
MoZella – Light Years Away
Tyler Hilton – You'll Ask For Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0