hey you i´m back

 

hemma från spanien efter en underbar vecka med sanna.

Dock är jag för tillfället hemma och är sjuk. Faktiskt tråkigt att inte träffa mina fina classmates i skolan.

Men nu till saken. Idag ska mamma hämta ut mina hälso papper från läkarhuset! Det betyder att papprena kommer fram till STS på fredag förhoppningsvisst. Känner redan att jag är sent ute men nu entligen skickas de snart till USA.

Har föresten fått information om förlägret i mars. Ska bli kul att träffa andra utbytesstudenter som också åker med STS.

 

TTYL


Kommentarer
Postat av: tessan

sv: jo, känns som att nästan alla åker med explorius! ska du också åka med STS?:)

2011-01-13 @ 19:10:56
URL: http://thezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0