Trött

Klockan är bara halv 10 men jag var så himla trött efter dagens träningar så jag kröp ner i sängen.

Vi fick besök idag av Gabriel! Han var min värdfamiljs första utbytesstudent och de har hållit kontakten under de tre åren som har gått. Så han ska stanna här i ungefär 2 månader. Han har många vänner här så han kommer dock flytta runt lite. Men det ska bli roligt!

Min helg var lugn och skön. Behövde det efter all träning. I fredags blev det filmkväll med Abbie. I lördags åkte vi till Dallas för en jul konsert! Vi var först ute och åt med abbies syster och hennes man på en italiensk restaurang som hade jättegod mat! Konserten var väldigt vacker. Många duktiga och talangfulla människor inblandade. I söndags hängde jag först inne på Skype en stund och sedan blev det lite film tittade med ty och Elli. Brady kom också senare på kvällen och vi fyra åkte till ännu en julkonsert, hade en fin kväll.

Kan inte fatta att tiden har gått så fort. Får panik när jag tänker på att jag bara har 6 månader kvar...
Lovar att jag ska bli bättre med bloggandet nu! Så mycket lättare att blogga från mobilen!

Puss puss kära familj och vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0