fjädrar i håret

Hej alla!
Här kommer lite random saker jag glömt att säga som egentligen ingen dör av att vara utan men jag tänker skriva om det i alla fall.
-Ser ni de små fjädranra som tittar ut från mitt hår? De ska sitta där i två månader, jag gillar dem. Sådär lagom liksom. De är nästan samma färg som mitt hår och de sitter på undersidan av håret, sådär lagom bohemiskt. Lagom helt enkelt.
Lagom är föresten ett ord jag saknar i engelskan. gud vad svensk jag låter! Tycker egentligen inte om att sverige är så lagom, men ordet är bra. Lagom är nästan alltid bäst.
-Ser ni föresten hur ljust mitt hår har blivit?  Jag förstår egentligen inte varför. För det går knappt att vara ute längre än 10 minuter innan du smälter bort, men det har väl blekts lite ändå.
-Jag har åkt i en pickup! En sak att pricka av på min "att göra i usa" lista. En stor svart än. Somliga vill säkert säga att äh, det är väl inget speciellt med det. Men för mig var det det, It´s a texas thing.
En cover på Greace- You're the one I want

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0