Sista natten i min säng

Ligger i min säng för sista gången på 10,11 månader. Jag är helt tom. Har inga känslor alls just nu. Varken glada eller ledsna. Fyra favoriter gick nyss, de har hållt mig sällskap hela kvällen/natten. Fick så sjukt fina presenter av Sanna & Frida. Tack tjejer!!
Har fått så himla fina presenter av alla mina vänner. De finaste jag någonsin fått! Ska lägga upp bild på det här när jag får tid.
Jag vet inte vad jag ska skriva, det är verkligen helt tomt. Men jag tänker lite, jag tänker på att det är så himla orättvisst, för nu på senaste tiden känns det som jag har kommit så mycket närmre väldigt många av mina vänner. Men så drar jag, det suger verkligen. Orkar inte enns tänka på hur det kommer vara att säga hejdå till familjen.
Blir arg på mig själv att allt är så himla deppig just nu. Jag ska ju vara sjukt taggad och glad. Det är jag, men jag känner det bara inte just nu.
Tack så mycket mina fina vänner för de senaste dagarna! Jag vet att våran vänskap klarar det här, jag litar på den.
puss mina änglar
en av avskedspresenterna

Kommentarer
Postat av: Van o Malin

Vi kommer sakna dig älskling !! Ha det grymt, ses snart igen !!

PUSS, älskar dig <3

2011-08-03 @ 11:25:54
Postat av: fia

kom ihåg det Karin och tänk på oss, always love you! kommer att sakna dig massor, ha det bäst så ses vi! puss ♥

2011-08-05 @ 11:32:37
URL: http://bjursaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0