NEW YORK- I love you

jag och Åsa i central park

Central park

strawberry field






century 21, där Carrie köper sina skor i sex and the city

starbucks!

ground zero

..igen

the freedom towers

halva gruppen
(haha var tvungen), frihetsgudinnan

kom inte ihåg vad den hette, men den här stod i alla fall mellan tornen när de rasade.
brooklyn Bridge

synne och jag! :)

precis köpt yankee kepsar, haah yey

betongklumpar kan faktisk vara vackra. åh älskar new york!

wall street

söta norskar

Lise och de störta vattenmelonerna jag sett

china town!

puh.. okej det här får va den sist bilden! Har så otoligt många bilder som jag vill visa er och minnas. Men ska snart lägga in ett stort album på fb tänkte jag så då får ni titta där! Första heldagen i New york var awesome! Man ler hela tiden... eller i alla fall jag. Fick med mig lite shopping också, men blir mer i morgon. Jag älskar vs och forever 21!
Hela dagen var jätterolig med också den hade lite stressigt schema. Men i morgon ska vi vara inne hela dagen så då blir det massor med shopping, båttur, mer sightseeing osv. Vi har dessutom mycket mer fritid då.


Idag hade vi en fantastisk dag på JONAS BEACH... shit vad new yorks stränder är underskattade. Den var helt fantastisk. Man skulle lätt kunna kombinera att see new york och sola&bada.  Vi i gruppen kom också varandra så mycket närmare så det var asgött. Tog över hundra bilder där också så blir väl ett till bominlägg med massor med bilder...


åhhh JUSTE. såg världens snyggaste kille. Skojar inte. Mina ögon dog, liksom de andra tjejernas gjorde. Fick massa bra bilder med honom. Pluset var ju också att han var surfare och livräddare, vi fick se ett ingrepp som var mycket imponerande. Dock var det inget farlig eller nått allvarligt som hände.


Får se om jag uppdaterar mer nu ikväll, är så himla trött. Men vi har sovmorgon i morgon så det ska bli skönt!


Åhh jag önskar jag kunde stanna här längre med de här härliga människorna.



Kommentarer
Postat av: frida

Åååh, du verkar ha det helt underbart kaka! Jag är verkligen jätteavundsjuk på dig!!! Btw, FASEN vad snygg killen var i inlägget över, dog lite. Jag hoppas du har det lika bra som det ser ut att vara, du är värd det. Vi hörs snart. LOVE <3

2011-08-09 @ 20:19:58
URL: http://friidaasplund.blogg.se/
Postat av: karin

åh JA JAG HAR DET AWESOME! jaaaaag vet, dog!! tack så mycket gumman! jag njuter verkligen! ja vi får skypa snart! PUSS, hälsa linköping från mig! <3

2011-08-10 @ 05:01:32
URL: http://thelandofopportunity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0