Manhattan at night!

times squere
tre urgulliga norskor som är i samma grupp som mig!
times squere!
var tvungen att ta en typisk turistbild såklart
times squere igen...
..och igen
New yorks bibliotek

Empire state building
utsikt från Empire
toppen
det blåste och var dåligt väder men jag kom i alla fall på mig själv hela tiden med att le, det var fantastiskt!
view
Två överlyckliga jenter
amazing
haha Iden och nils, två danskar.
Empire again
vs
Det här var första gången vi var inne i Manhattan, jag blev kär vid första ögonkastet. Det känndes så sjukt häftigt alltihop. Om man ska klaga på någonting så var det väldigt dåligt väder, regnade och blåste plus att vi hade jätte lite tid och sprang runt så jag inte hann ta jättebra bilder... menmen!
tog 130 bilder när vi var inne idag, så de ska jag bara rensa och göra iordning lite så lägger jag in ett inlägg om det också! Vi var och tittade på lite olika saker och shoppade, fikade osv. Vi hade fint väder och allt var jättebra! I morgon ska vi till stranden och sen i övermorgon in till manhattan igen! Då MÅSTE jag gå till huset där friends spelades in, spelar ingen roll hur långt där är haha.
Hinner inte tänka så mycket på Sverige för vi gör saker hela tiden. Men jag hoppas ni har det bra!
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Brita

Tack för du tog ett kort på biblioteket åt mig /Mamma Brita

2011-08-08 @ 12:10:20
Postat av: karin

Jag tänkte faktiskt på dig när jag gjorde det! kram!

2011-08-09 @ 03:37:56
URL: http://thelandofopportunity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0