Detta känns inte verkligt.

Jag har en dag kvar i Linköping. 1 dag. Det är ingenting och jag har så mycket att göra, och så många att säga hejdå till. Det kommer att bli en jobbigt dag, det vet jag.
Ikväll var det avskedsfest hos Lovisa. Blev en riktigt lyckad kväll, dock så brast det för mig i slutet. Det var så många att säga hejdå till så det blev helt enkelt för mycket. Jag sa hejdå till några av mina bästa vänner, har de andra kvar i morgon.
Min resväska är halvfull och jag har fortfarande väldigt mycket kvar att packa ner, men jag har ställt klockan på 9 så då går jag upp, packar och lite. Sen åker mamma och jag till stan för att handla lite nödvändigheter.
Detta känns overkligt. Just nu är jag bara ledsen, men jag vet att jag är jätteglad att jag får den här möjligheten. Det har jag mina generösa och snälla föräldrar att tacka för!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0