16 augusti

Testade att göra latte till frukost idag. Var nog den godaste latten jag har smakat, liksom många andra nya amerikanska saker jag smakar. Efter frukosten spelade jag och Elli lite wii för att bränna bort lite fett, fungerade nog ganska bra eftersom vi blev ganska varma.
Abbie ska åka in till waxahachie om drygt en timme så då hänger nog jag och Elli med. Ska försöka hitta ett till par skolbyxor till mig. Alla jag har hittat hittils är botcut och jag tänker inte ha på mig det haha. Eller jag ska väl aldrig säga aldrig men inte just nu i alla fall.
Vi har en vecka kvar tills skolan börjar och under den veckan ska vi åka till six flags och till någon vattenpark. Känner mig som ett barn på nytt när jag är här, nöjesfält,vattenpark och wii. Men jag klagar inte, än är jag inte vuxen.
Två bilder från sista kvällen i New York som jag inte har visat. Träffade så himla härliga människor där som jag verkligen kommer sakna.

Kommentarer
Postat av: Alice

Hej! Jag bodde i Celina, Texas förra året som utbytesstudent och jag hörde från min vän Shea att hon hade träffat dig på ett utbytesstudent möte ;) Texas är ju lätt bästa delstaten och särskillt norr om Dallas. Jag tror att Ennis ligger nån timme från Celina. Världen är så himmla liten haha, men hoppas du får ett awesome år, I will deff follow you blog! :)

2011-08-17 @ 00:18:22
URL: http://aliceintexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0