15 augusti

Abbie var tvungen att jobba idag så hon skjusade mig och Elli till ett jättestort köpcentrum. Vi lunchade (sallad<3) shoppade, (jag provade världens snyggaste shorts och dog hela tiden pga allt snyggt inne på urban outfitters) dock var shortsen för stora så köpte inga... men ska se när jag är där nästa gång om de har några mindre. Köpte istället ett annat par jeansshorts, lite underkläder på victoria secret och samma halsband jag köpte i ny bara för att jag blev kär i det och aldrig hann använda det. Vi slutade dagen med bio, vi såg crazy,stupid love. Den var jättebra! riktigt rolig. Även fast Elli och jag mest skrattade åt killen bakom oss och hans skratt. Han vägde säkert 200 kilo och skrattade hela tiden. Sånt där skrokande gubbskratt. Jag gjorde också manicure för första gången i mitt liv så nu är mina naglar riktigt fina, eller så fina mina naglar kan bli i alla fall.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0