Påsklov

Påsklov, vilket är underbart. Har hunnit med en tripp upp till fina uppsala och hälsat på hanna med lovisa och anna. Haft middag med lovisa, karl och august, gått en långpromenad med frida och jobbat lite.
Vi har haft kontakt med både sts, exploruis och yfu ( Om jag måste byta organisation, vilket jag inte hoppas är nödvändigt) För nu känns det ändå som om STS är på våran sida och att det kommer ordna upp sig.
Har alltid tankar att tänk om och blabla. För jag tror inte mamman i familjen är en dålig människa, tvärt om. Det var bara det att hon ville ha mig av fel anledningar. Kan kanske skriva ett inlägg om vaför jag tackade nej. Men än så länge har jag inte ångrat mig och tror inte jag kommer göra det heller. Men jag hoppas bara att allt kommer ordna sig, vill ju det här så himla mycket!






Kommentarer
Postat av: MATHILDA

Ååh jag förstår verkligen varför du tackade nej. Men varför ville hon ha dig av fel anledningar?

Btw, jag är bästa kompis med Stina Ahlmark som var på samma STS-läger som du. Om du vet? :)

2011-04-25 @ 22:59:02
URL: http://meliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0