livet är inte en dans på rosor alla gånger

Har aldrig kännt en sådan känsla som när jag fick placering, för det var just det jag fick igår. Jag visste ingenting förutom att det var en jättepytteliten stad i texas. Men det kan ju vara mysigt tänkte jag och visste inte så mycket mer än att det var en ensamstående mamma med fyra barn. Var så himla glad att någon hade valt  mig bara!
Idag förendrades allt och jag har ängnat många många timmar av att bara gråta, det säger väl rätt mycket tycker jag. Det är mycket bakom den här placeringen som jag inte tänker skriva ut, men det är en hel del.  Men jag själv tycker inte det känns bekvämt att kasta sig ut i. Jag skulle kunna älta hela livet om jag gör rätt eller fel. Men det kan ju ordna sig, ska inte ge upp än men just nu mår jag piss i alla fall och ber om ett mirakel.

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Tack så mycket! Det har löst sig fin fint och nu är det bestämt att jag väntar ett år och nästa år åker jag till West Palm Beach och familjen Mayers! :D



Såg att du också hade fått placering och det är ju super roligt! Sjukt tråkigt att du känner som du gör (det du skrev i inlägget).

Det känns som att du och jag var i ungefär samma situation, angående placeringen! Men jag lovar dig att det kommer lösa sig, jag trodde inte heller att det skulle göra det, men såhär en vecka efter känns det toppen bra!

Vill du prata är det bara att skriva på facebook eller så :) hoppas allt löser sig!

2011-04-20 @ 18:17:45
URL: http://usaemma.blogg.se/
Postat av: MATHILDA

Vad tråkigt att läsa att du är ledsen över din placering. Jag vet inte riktigt vad som ligger bakom det men jag tror det kommer bli toppen bra när du väl kommer dit! :)

2011-04-21 @ 19:06:13
URL: http://meliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0