drömplacering?

 Det går nog inte en ända dag utan att jag tänker på var någonstans i USA jag kommer hamna. Såklart jag kommer bli gladast om jag får någon av de delstater jag har valt, men de känns inte som att chansen är så stor så blir det inte så kan det nog bli minst lika bra tror jag. Men för några månader sen kunnde jag inte alls tänkte mig att hamna mitt ute i ingenstans. Men det spelar ingen roll tycker jag nu. Bara familjen är bra, trivs man i familjen tror jag allt blir så himla mycket lättare och roligare. Det spelar ingen roll om man hamnar 10 min från New york city eller i en by med 200 människor, bara familjen är bra. Dock har jag hört många posetiva saker med att hamna i en mindre stad, nämligen att man får mer uppmärksamhet och folk bemöter än på ett annat sätt än i en stor. I en storstad smälter man ju bara in i mängden. Medans i en liten stad kanske alla vet vem du är. Så det ultimata skulle ju vara att hamna i en lite mindre stad nära en stor stad haha.

Så en drömplacering för mig just nu är hos en familj jag skulle kunna kalla min extra familj i hela mitt liv. Som man verkligen klickar med och personer som får en att känna sig som hemma. Gärna en stor familj, med några barn, kanske en hund och med ett intresse för resor och äventyr... åh!  Dock skulle jag ljuga för mig själv om jag säger att jag inte drömmer om Califoniens stora städer, Arizonas palmer och South carolinas fina stränder.  Men drömma kan man ju alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0