the more i travel, the more i realize that challenges and limits are two different things. we are capable of doing a crap load of more things than we actually believe

Väldigt dålig uppis här. Men ser det som något positivt då jag har haft fullt upp. I förrgår var det  ca 35 grader ute så efter skolan åkte jag hem till Colin och vi badade i hans pool / hot tube hela kvällen.
Idag har Elli och jag en maskerad att gå på i skolan för Ellis one act play. Ska bli kul! Chris kommer hit en stund först, så han elli och jag ska nog ut och luncha eller dra till sjön eller nått sånt. Får se lite.
Har haft för mig lite allt möjligt så får väl ta och berätta om det! Lär göras i ett senare inlägg.
Puss
Såg en vild orm för första gången i mitt liv för några veckor sedan. nbd, kringlade runt på våran garage uppfart. Hahah, var tvungen att springa ut och ta en bild pån. Jag tyckte den var ganska stor men värdisarna skrattade åt mig och sa att det var en baby om man jämför med andra ormar de har här.. gulp.
(Rubriken tog jag från en av mina favoritbloggar just nu. En svensk tjej som gick på collage i hawaii och nu bor i new york för vidare studier... vill ha hennes liv, är sjukt avundsjuk )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0