utkast28maj

Hade en trevlig dag ute på sjön igår!  Idag ska vi åka och shoppa med savannah. Jag och Elli måste bland annat köpa present till Abbie och Jason. I morse packade jag lite.. och som varje gång jag gör något eller bara ens tänker på att snart åka hem får jag en stor klump i magen. Samma känsla varje gång.
Denna helg har varit så himla rolig! Det har varit polka fest i staden jag bor i, vilket är en av de största polka festerna i världen. Detta är också anledningen till att Ennis ens finns på kartan har jag fått förklarat för mig. Har massvis med bilder från helgen men också när vi på mors dag var på forth worth zoo med våran lilla "kusin" Det var jättemånga år sedan jag besökte ett zoo så det var riktigt mysigt att vandra omkring där och titta på alla exotiska djur. Jag försöker komma på mer saker jag har gjort på senaste tiden... åh juste! Jag, Macy, Dillon and Colin var på hooters i onsdags! Hooters är kännt för deras servitriser som har superkorta taighta shorts/trosor och en liten liten kort magtröja, haha. Roligaste var nog alla creep som satt där inne och bara satt och stirrade haha.
ya know just some oresos, worlds greatest cookies ever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0