and it's not fair the way that we meet and you disappear

HI.
Tänkte först inte börja med att be om ursäkt...klsanqbguqoröeljkvadn. MEN. Ni är trots allt värd en ursäkt. så FÖRLÅT för inte bara den lite sämre bloggningen från min sida utan det totala, katastrof, noll inlägg, bloggningen som har pågåt (önskar jag kunde säga på senaste tiden ) under detta år.
Se det dock från den ljusa sidan. Det förklarar att jag faktiskt har bättre saker för mig än att sitta framför datorn.
Idag är det june 1. GRADUATION.
Dock låter inte de mig ta graduation här...... dock gillar jag faktiskt juniors på skolan bättre än the seniors så är glad att jag hamnade med dem. Skulle ju vara kul att få göra allt rolig de gör denna vecka dock.
Igår var det torsdag och jag hade först en team dinner med mitt fotbollslag, vi var hos morgan & shelby och åt gott, delade ut adwards och badade lite i deras pool. Fick ett litet fint tal och lite tårar på det.. snyft. skitvecka och värre blir väl kommande dagar. Men efter det drog jag och Colin ut och åt på Mexicano grill, bästa mexikanska maten ever. Vi drog sedan till the drive in. Coolaste sättet att titta på bio. Jag har väl berättat om the drive in? Om inte är det alltså en drive in, tänk er grease när man sitter och tittar från bilen. De har dock massor med skärmar runt omkring så om man vill kan man titta på flera filmer samtidigt, dock inget jag rekomenderar.  I sommras var Justin Biebier och Selena gomez där sådär lite rolig fakta. Har två vänner som träffade och tog bilder med dem efterosm de jobbar där.  Men i alla fall såg vi först på chernobyl diaries och sedan halva the lucky one. Vill gärna se klart den men vi satt och snackade om annat ändå så vi bestämmde oss för att dra ut till Ben en stund där lite folk var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0