AWARDS NIGHT AND SOFTBALL GAME,

Min smarta begåvade syster fick såklart pris på årets awards night. Den hölls främst för alla seniors då man räknade upp vilka som var tio i topp inför graduation och vad de hade gjort under alla skolår osv. Men även en del juniors, sophmores och freshman fick pris. Man kunde få för ingen frånvara vilket jag hade. Dock besökte jag läkaren två gånger under skoltid pågrund av min skadade axel och jag glömde lämna in lapp om det i kontoret hah. Men tycker det var lite kul för Elli att hon fick den här kvällen eftersom jag har haft fotbollen. Efter awards night eller vad man ska kalla det så var det dax för hemma match i slutspelen för softboll tjejerna! De gick riktigt långt iår och spelade mycket bra. Många fick stependium och de var med i alla möjliga tidningar och tv interjuver. Många av mina vänner var där plus Colin och hans vänner så det var kul att få hänga med många där på matchen. Dock så var detta den första matchen i slutspelen de förlorade. Men det var ändå en jämn och rolig match. Min kväll avslutades på taco bell med Chris och Elli.


 
 
Trackback
RSS 2.0